Intervju med Frimodighet

Det finns ett par personer i den nationella rörelsen som jag beundrar lite extra och som enligt min mening skiljer sig lite från mängden. En av dessa personer kommer imorgon att publicera en intervju med mig på sin välskrivna och intressanta blogg. Vill du veta mer om vem jag är, eller om du är nyfiken på vem det är som enligt min mening är en riktig toppenkille och en bra nationell förebild? Då gör du bäst i att kika in här igen imorgon. Jag kommer då att berätta mer om varför jag anser att han är en bra nationell förebild, och jag kommer även att länka till intervjun.


Kommentarer
Postat av: Greta

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 18:35:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0