Varmt välkommen till min nystartade blogg!

Jag är en ung kvinna som med stark vilja och för Sveriges väl vill uppmuntra till vad bloggen heter - frimodighet!
  I den här bloggen kommer jag att ta upp tankar och åsikter kring det som händer i vårt samhälle. Det kommer också att finnas med funderingar om framtiden och vad som nödvändigt är för att skapa trygghet i Sverige. Bloggen kommer att innehålla en blandning av nyheter, krönikor och olika reflektioner.
  Det är helt fritt att kommentera det jag skriver, men tänk efter en extra gång innan du kommenterar så att vi håller debatten saklig.


Kommentarer
Postat av: Rasmus Gårdebrink

Härligt! Ska bli spännande att följa din blogg :)



Lycka till!

2010-08-11 @ 21:19:30
URL: http://rasmus-gardebrink.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0