Frimodighet är tillbaka!



Hej mina vänner! Jag gick på lite välbehövd jul- och nyårsledighet, utan att informera om det. Många har nu undrat vad som har hänt och vart jag har tagit vägen. Men det handlade bara om en andningspaus från mångt och mycket. Nu är jag dock tillbaka med mer energi än någonsin och riktigt, riktigt laddad inför ett händelserikt år.

Det har hänt en hel del fantastiska saker under ledigheten... och jag har fullt med planer och idéer inför det kommande året. Ni kommer att få följa med på den resan så länge ni fortsätter läsa bloggen.

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Filip

Vad kul att du är tillbaka! Väntar spänt på nya inlägg :D

2011-01-04 @ 18:38:36
URL: http://kontrev.blogspot.com/
Postat av: Martin

Kul, ser fram emot fler intressanta läsvärda inlägg :)

2011-01-04 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0