Den nationella klappjakten

Idag sätter jag igång en bloggbaserad julkalender som kommer att sträcka sig fram till julafton; Den nationella klappjakten!

Det kommer gå till som så att jag varje dag fram till jul kommer att ha en kalenderlucka på bloggen där en person kommer att vinna ett litet eller stort pris. Under varje lucka kommer det att finnas en fråga att besvara. I klappjakten är det jag som är enväldig domare, och därmed bestämmer jag varje dag vem som är vinnare för dagen. 

Bästa svar eller motivering vinner!
När jag dragit en vinnare så kommer det att presenteras på bloggen vad den personen vunnit. Det enda du behöver göra är att svara i kommentarsfältet och ha med din mailadress när du svarar (den syns ej öppet på bloggen). Sedan kontaktar jag dig per mail om du har vunnit, och skickar din vinst till dig dagen därpå.


Varför ska just DU vara den första personen att vinna det första priset i klappjakten?


Den vinnande motiveringen skrevs av "Kampman":
"För att jag är en driven färsking ;) Skön idé för övrigt! Gillar jul-spex!"

Vinsten är en inbunden version av Niccolò Machiavellis bok, Fursten.

Grattis!


Kommentarer
Postat av: karl

Jag röstade nationellt, ska till Salem, och köpte flera Vitboken som delades ut till min familj. Det tycker jag gör mig värdig! :D

2010-12-01 @ 21:27:26
Postat av: Kampman

För att jag är en driven färsking ;)



Skön idé för övrigt! Gillar jul-spex!

2010-12-01 @ 21:28:11
Postat av: Kevin

Jag borde få klappen för att jag inte kommer skriva massa saker om mig själv för att få nått gratis!



(och för att jag kommer på sjukt bra smeknamn åt folk)

2010-12-01 @ 22:19:51
Postat av: simon

vet faktiskt inte, för att jag försöker vara så god mot mina medmänniskor som möjligt (förutom idioterna). annars så har jag faktiskt inte mycket mer att komma med, kan nog radda upp en hel del saker till varför jag inte ska ha den men det är en annan historia :P

2010-12-01 @ 22:47:37
Postat av: R

För att jag har varit en snäll nationalist hela året. Dessutom så kommer jag att tillägna din julklappstävling ett helt inlägg i min blogg imorgon.

2010-12-01 @ 23:10:46
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com
Postat av: Jussi Väli-Tainio

Vill inte vinna något.

Ge den till någon som förtjänar den.

2010-12-01 @ 23:33:52
URL: http://www.nd.se
Postat av: Fredrik

Jag borde vinna för min ofantliga ödmjukhet mot andra människor och för att jag sprider glädje och värme till mina medmänniskor, samt att en komplimang aldrig är långt bort.

2010-12-01 @ 23:44:03
Postat av: Gagge

För att jag helt enkelt har gjort mycket för kampen detta året. Samt för att nästa år kommer att gå till historien om jag får välja :)

2010-12-01 @ 23:44:12
URL: http://www.nordiskungdom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0