Frimodighet avancerar

Kära vänner!
Jag är mycket glad att se att det är så många besökare på min blogg som fått
 ge plats för tankar och funderingar jag har som kvinna, svensk och som nationalist.
Under de senaste månaderna har jag känt att det är dags för förändring och förbättring.
Bloggen kommer INTE att läggas ned, men det kanske inte blir lika frekventa uppdateringar av bloggen nu på ett tag. Jag ska skriva så ofta jag hinner, men jag har något nytt och spännande på gång.

Hoppas att ni följer med på resan!


Kommentarer
Postat av: Joar

Precis när man hittar en intressant blogg minskar aktiviteten, typiskt.

Ska bli kul att se vad du har planerat dock.

I vilket fall som helst, lycka till!

2011-02-01 @ 21:03:46
Postat av: f

Intressant

2011-02-04 @ 23:02:31
URL: http://bevilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0