Jag hade fel - Jag erkänner!

Inom den nationella rörelsen ligger det alldeles för mycket prestige och det finns en hel del människor som låter sitt ego gå före förnuftet. För att visa att jag faktiskt står över detta så går jag nu ut på bloggen och erkänner:
- Jag hade fel!

Vad hade jag fel om då, undrar du. Jag hade fel om effekten av att ha Sverigedemokraterna i riksdagen. Å ena sidan så visste inte någon av oss hur det skulle bli eller vad följderna kommer att bli, men så här långt så är det onekligen bara en positiv effekt som jag ser det. Det återstår att se hur de kommer att föra sin politik och ifall de kommer att ge vika.
  Men som det ser ut just nu så är det allt fler som har vaknat upp och insett att allt kanske inte står rätt till, när de sett hur SD blivit behandlade i media under de senaste dagarna. Hetsjakten är på SD:are är från alla håll och kanter, så det är bara att rida på framgångsvågen och våga stå upp för sig själv och sina ideal. Även om du inte gillar SD eller deras politik, tänk rationellt och försök fundera ut vad du kan göra för att dra fördel av det och bidra till ett nationellt uppvaknande.

Jag har aldrig brunnit så mycket som nu, och elden blir bara starkare för varje dag. Jag känner det i hjärtat, i magen och i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Ettantvåantrean

Jag hoppas bara att människor inte stannar och Sverigedemokraterna, och att SD låter sig liberaliseras alltmer för att passa in. Istället hoppas jag att människor söker sig vidare, och att SD med det enorma motståndet som möter dem, radikaliseras och blir ännu mer motiverade att bekämpa det.



Men, men, vi får se. Det är intressanta tider.♠

2010-09-25 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0