Bloggtorka

Känner lite dåligt samvete för att det varit bloggtorka på senaste tiden. Men det är inte för att jag legat och stekt i en solstol i ett varmt land med en paraplydrink i handen, även om det hade varit fantastiskt. Det har varit en massa som hänt på senaste tiden, bara positiva och roliga saker som jag kan se det. Har dragit igång en hel del intressanta små projekt som förhoppningsvis kan leda till något riktigt bra.

Helgen var väldigt bra, på många olika sätt. Hela fredagen viktes åt förberedelser, tal och närvaro på en riktigt lyckad insamlingsfest. Många trevliga människor dök upp och det kom in mer pengar än vad man vågat hoppats på. Kul! Hela lördagen var jag på eftervalskonferens en bra bit ut på landet. Den var minst sagt intressant och gav en hel del, enligt min mening.

Nu blir det nya fräscha tag med bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0